Tretji vikend - potovanje na Finsko

V petek smo se ob 10 uri zjutraj z vlakom odpravili v glavno mesto Tallinn. Ker smo imeli trajekt komaj ob 18 uri smo svoj čas zapravili v bližnjem nakupovalnem centru. Karte za trajekt in rezervacijo hostla smo opravili že prejšnji teden na internetu, zato nam za to ni bilo treba skrbeti.
Okoli 16.30 smo se s taksijem odpravili do pristanišča in se vkrcali na trajekt. S trajektom smo se vozili 2 uri in 30min, vendar nam ni bilo dolgčas, saj so bile povsod po trajektu restavracije in bari. Na trajektu smo spoznali tudi dva finca, ki sta se vračala domov. Ko smo prispeli smo šli s tramvajem do našega hostla, kjer smo opravili check-in. Spoznali smo veliko novih ljudi iz različnih držav ter se z njimi družili v večernih urah. V hostlu so sobe narejene za več ljudi, tako da je v vsaki sobi od 18 do 24 oseb. Osebje je zelo prijazno in hostel je lepo opremljen in zanimiv. V hostlu so tudi prostori za druženje, skupna jedilnica in kuhinja.

Naslednji dan smo se zjutraj peš odpravili po Helsinkih, ter si ogledali veliko znamenitosti. Čez nekaj časa smo se odločili, da se bomo raje vozili s tramvajem, saj je mesto preveliko za pešačenje. Ko smo prispeli do glavne katedrale smo videli, da se tam odvija festival sambe, ki nam je bil zelo všeč. Peljali smo se tudi s Skywheelom s katerega se vidi celotno mesto. Zelo nam je bila všeč tudi Uspenska katedrala. Mesto Helsinki nas je zelo navdušilo, saj ima zelo zanimive znamenitosti in arhitekturo, ter se v njem vedno nekaj dogaja. Zvečer sta se fanta družila z družbo iz hostla, me s Sašo pa smo se odpravile v center mesta.

V nedeljo smo pojedli zajtrk ter opravili check-out. Nekaj časa smo bili še v mestu, potem pa smo odšli proti pristanišču, kjer smo se ob 15.15 vkrcali na trajekt. Po prihodu v Tallinn smo si hoteli kupiti karte za avtobus vendar so bile že razprodane, zato smo morali čakati na naslednji avtobus, ki je bil ob 20. uri. Domov smo prispeli ob 23. uri in se odpravili spat.

Helsinki so nam bili zelo všeč in vsi smo se strinjali, da bi morali tam ostati dlje časa, saj nismo uspeli vsega videti.
Miha in Patrik končno našla prijatelje v hostlu

Jezero v Helsinkih

Helsinška katedrala

Pred katedralo

Plesalke na festivalu

Skywheel

Karte za trajekt

Katedrala Uspenski

Saša na trajektu

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika