6. 6. 2019 - 16. dan

Danes sva s Sašo kot vsak dan odšli zjutraj na avtobus, kateri je spet zamujal 20 minut. Ko sva prispeli v hotel, nama je mentorica Kristina razložila današnje delo in nama povedala, da lahko delo opravive tudi na plaži, ki je v bližini hotela. Dala nama je liste, na katerih so bili seznami prodanih izdelkov v preteklem mesecu, vendar niso bili razporejeni po posameznih izdelkih. Prvo sva napisali seznam vseh izdelkov in sešteli kolikokrat so prodali določen izdelek. V seznam so bili vključeni zelo različni izdelki kot so pijača, hrana, zapestnice, spominki ipd. Ker sva delali na plaži 3 ure in se je Saša odločila, da bo sedela na soncu v majici brez rokavov, jo je seveda opeklo sonce. Po delu sva odšli na kosilo v bližnjo restavracijo. Ko sva prispeli domov, sta fanta Saši kupila jogurt, s katerim sem jo namazala po opeklinah.

Fanta sta bila na delu prestavljena v nov oddelek - proizvodnja. Patrik je delal na na sestavnem delu oddelka in vgradil 523 nipljev v HIAB kos. Miha je medtem varil kose za Brokk Mašin. Po delu sta šla po nabavi in kupila material za izdelavo sendvičev V.2.1. Šla sta natisnit liste ampak je bila kopirnica zaprta, zato nam je liste natisnil Karen. Doma sta naredila sendviče za naslednji dan. Ostanek dneva smo se pripravljali za odhod na Finsko.
Sašini rezultati dela na soncu

Terapija z grškim jogurtom
Vgrajeni nipli v prijemalo

Kosilo

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika